Állásajánlat - Üzemeltetési rendszergazda

Cégünk több mint 30 éve a saját (közétkeztetési szegmensben több területen piacvezető pozícióval) fejlesztésű programjaival és ahhoz biztosított szolgáltatásaival tevékenykedik. A programjaink és szolgáltatásunk napi 750 – 800 ezer adag étel előállítása, értékesítése mögött található meg. Felhasználóink főleg multinacionális cégek, hazai innovatív stabil vállalkozások, diákétkeztetés, munkahelyi étkezők, álamigazgatási és egészségügyi intézmények. Informatikai cégként mindig a legkorszerűbb innovatív technológiákat biztosítjuk partnereinek. (mobil applikációk, Azure, készpénzmentes fizetés stb.)

Főbb feladatok, munkák:

  • közétkeztetés területén működő saját fejlesztésű programokhoz kapcsolódó informatikai ügyféltámogatás
  • hálózat, szerverek, virtualizáció ismerete, Microsoft „felhős”, Azure környezet ismerete
  • Azure és lokális környezetben működő, saját fejlesztésű programok informatikai feladatainak segítése
  • adatbázis kezelési alapok ismerete (MS SQL)
  • programjaink telepítése, környezeti beállítások, üzemelési problémák elhárítása távmunka végzéssel
  • a napi munkában a programok alkalmazásának, használatának segítése az ügyfeleknek telefonon, személyesen, informatikai támogatás
  • saját fejlesztésű programverziók telepítése, bevezetése, érvénybe léptetés követése
  • ügyfelektől kapott jelzések, végzett feladatok dokumentálása ticketing rendszerrel

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • korszerű informatikai környezet használata, nyitottság fejlődésre
  • informatikusi ismeret, gyakorlat előny
  • Microsoft rendszerek ismerete (Azure környezetben jártasság külön előny)
  • rátermettség, önnálóság, fejlődési motiváció
  • agilitás, rugalmasság, feladatmegoldó készség
  • pontos, precíz munkavégzés
  • hosszútávú elképzelés

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Családias légkör
  • Korszerű és kulturált környezetben munkavégzés
  • Fiatalos csapat
  • Fix fizetés + mozgóbér + cafeteria, képzési lehetőségek
  • Kiszámítható, stabil, teljes legalitású munkaviszony

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélkapcsolat,
  • Irodai munka,
  • informatikai feladatok,
  • Szerverek, kommunikációs, hálózati beállítások,
  • Adatvédelmi, felügyeleti, rendszer tesztelési, monitorozási feladatok
  • Teljes munkaidő 5*8,5 óra

Szükséges tapasztalat:

  • 0-3 év szakmai tapasztalat
  • MS környezet, adatbiztonsági elemek, virtualizáció ismerete előny
  • Informatikai képzettség előny

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol nyelvismeret előny

Munkavégzés helye:

Budapest III. kerület

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Bérigénnyel megjelölt önéletrajzzal a sipos.geza@qb.hu e-mail címen

Cégünkről

Kapcsolat

© 2024 Quadro Byte Zrt. • Minden jog fenntartva! • www.qb.hu

Adószám:13004200-2-41, Cégjegyzékszám: 0110-044902

Adatvédelmi szabályzat